Tuesday, March 9, 2010

I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

 
Wow! Excited! Tak sangka aku akan terpilih untuk menyertai Projek 400 bersama Nuffnangs nie. Thanks to Nuffnang for the invitation.

Projek 400???Apa tu??? Haaa...Kalau korang nak tahu Gatsby Deodorant bakal melangsungkan ‘Street Fair’ besar-besaran. Dengar tu???BESAR-BESARAN!

Terdapat pelbagai gerai mainan yang akan didirikan semasa ‘Street Fair’. Ada yang seringkas  membaling getah hinggalah ke aksi-aksi yang  melucukan dan menggeli hati seperti bergusti sumo dalam beg udara oleh para peserta. Peserta permainan ini akan memenangi mata dan anda boleh menebus mata ganjaran yang terkumpul dengan barangan menarik dari Gatsby!! Wow!!! aku tak pernah lagi main semua permainan tu, seronoknya dapat mencuba..ingat budak-budak saja nak main???

Selain itu, semua peserta yang terlibat dan mengambil bahagian dalam permainan layak untuk menyertai  cabutan bertuah. Antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi melalui cabutan bertuah adalah barangan elekteronik, komputer,telefon bimbit  dan baucar tunai berjumlah lebih dari RM 15,000!

Wow..sangat seronok nya..aku dah tak sabar-sabar nak menyertai semua acara-acara ni. 

Aduiiyyaaiii..cerita panjang - panjang, tapi lupa pula nak bagitahu kat mana akan berlangsungnya "Gatsby Deodorant Street fair" ni. Sila lihat maklumat di bawah yep.

Tarikh : 17 April 2010 (Sabtu) 
Waktu : 10 pagi - 5 petang
Tempat :  Ground Floor Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur


Nak pegi Timesquare tu cam ne???Ala, senang aje..sesiapa yang duk kat KL mesti tahu kan cam ne nak pergi..tapi kalau yang di luar KL tu, mesti agak pening ckit kan???apa kata korang ikut panduan yang aku beri nie..Lebih senang kalau korang gunakan public transport..tak perlu menghadapi kesesakan lalu lintas..

Dengan menaiki Monorel yang terletak berhampiran KL Sentral, korang hendaklah turun di Stesen Imbi..sebabnya, Timesquare terletak betul-betul bersebelahan dengan Stesen Monorel Imbi. Tambangnya murah jek..RM1.60 jek. Ada jejantas yang menghubungkan antara Stesen dengan Timesquare,,jangan suka-suka lintas jalan raya yep..banyak kereta lalu-lalang, nanti tak sempat pulak korang nak ke "Street fair" tu..ke hospital pula jawabnya..hehehhe..gurau aje.


Seandainya korang nak drive sendiri ke Timesquare, sila lihat peta di bawah, ok.
Aku dah tak sabar-sabar menunggu hari itu tiba..kalau korang pun nak sama-sama merasai keterujaan Gatbsy Deodorant Street Fair, apa kata korang layari web ini. http://www.gatsby.com.my/streetfair .

Kita Enjoy!!!

4 comments:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!