30 November 2011 , 10.15pm..See you at GSC, Alamanda!!!!!!
Showing posts with label entri wordless wednesday. Show all posts
Showing posts with label entri wordless wednesday. Show all posts
Wednesday, November 30, 2011
Wednesday, July 27, 2011
Wordless Wednesday #3
Wordless Wednesday : On Wednesday all over the internet, bloggers will post a photograph with no words to explain it to their blog. Hence the 'wordless' title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn't need any description.
Wednesday, July 20, 2011
Wordless Wednesday #2
Wordless Wednesday : On Wednesday all over the internet, bloggers will post a photograph with no words to explain it to their blog. Hence the 'wordless' title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn't need any description.
Noted : Untuk perhatian Encik Suami
Wednesday, July 6, 2011
Wordless Wednesday #1
Wordless Wednesday : On Wednesday all over the internet, bloggers will post a photograph with no words to explain it to their blog. Hence the 'wordless' title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn't need any description.
-06/07/2011-
Thursday, June 30, 2011
Apakah WORDLESS WEDNESDAY?
Dari beberapa minggu lepas, aku asyik tengok beberapa entri yang tulis macam nie #1 Wordless Wednesday.
Memula aku tak paham...tapi tak sempat nak cari apa motip Wordless Wednesday tu.
Dan hari nie, selepas menggunakan khidmat Encik Google, aku dah jumpa apa itu Wordless Wednesday.
Contohnya :-
Memula aku tak paham...tapi tak sempat nak cari apa motip Wordless Wednesday tu.
Dan hari nie, selepas menggunakan khidmat Encik Google, aku dah jumpa apa itu Wordless Wednesday.
Lebih kurang macam berkata-kata tanpa suara la kan??? Post entri cuma letak photo yang menggambarkan apa yang korang nak luahkan pada hari tu (hari Rabu sahaja) . Biar gambar yang berbicara.On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.
Contohnya :-
Korang hanya letak gambar macam nie, then pembaca akan tafsirkan apa sebenarnya maksud entri korang.
Disebabkan aku dah tahu apa itu Wordless Wednesday, jadi aku pun dengan tak sengaja nya akan menjebakkan diri aku dalam dunia nie..Macam penyakit berjangkit la plak kan?hahahha..
Ok, aku start nextweek!
Untuk maklumat lanjut, korang boleh tengok kat website WORDLESS WEDNESDAY dan post entri Wordless Wednesday korang di website tu.
Dan jangan lupa LIKE Page WORDLESS WEDNESDAY di facebook!
Subscribe to:
Posts (Atom)





