Friday, April 3, 2009

Bila April

Bila april tiba , hati mula berkata…setahun lamanya..kuntanya padamu...kapankah hatimu kan ku miliki…selama abadi..cehhh…..bila april???sape agaknya yg akan terkena april fool yer…???mintak2 aku bknlah salah seorg darinye..lgpun xbek tau smbut april fool…….apatah lg nk kenakan org….cian je…..erm…makin cepat hari berlalu..tanpa disedari..pejam celik pejam celik….dah bulan april…bermakna lagi 5 bulan….lagi 5 bulan…aku kena wat suatu keputusan yg penting dalam hidup aku …walaupun aku masih memikirkan…patut kah aku buat keputusan mcm tu…biarla…mase yg akan menentukan segalanya…

ermm...nmpak nye aku yg terkena april fool yg memg betul2..bkn cobaan-cobaan tau..tepat2 1 april aku dpt surat penukaran penempatan..pagi2 buta lak tu...hancur nye hatiku...syg nak tinggal keje-keje yg dah sebati ngan aku ni...dah dua tahu nie aku duk kat tempt tu.....tp terpaksala aku terima hakikat ini...adakah ini suratan takdir???? ceh...ayat frust tuh...ape2 pun aku tetap akan pg mengacau mereka2 yg di sana..heheheh....baru je aku post blog2 promote2 tmpt duduk aku...last2 kena pindah...ade hikmahnye...selamat tinggal tempatku...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!