Wednesday, May 27, 2009

Kemalasan & kerajinan yg melanda

xtaula npe sejak due menjak nie kemalasan & kerajinan dtg melanda idup aku...ape maknanye tu????Haaa...xde maknenye...
heheheh...due tige ari nie malas btul aku nak buat keje kat ofis nieh....npe ntah...mood pun xde...rase cam nak cuti je lame2...tp aku nak cuti pun rase cam xde motif je...
tp bile balik umah mood rajin tu ade lak tibe2...
due ari lepas aku work hard bersihkan bilik adik lelaki aku..Ya Allah...xtau cam ne die leh idup lam bilik mcm nie...aduii...nme lg lelaki....kalo si dia la yg mcm nie..mau tiap2 ari aku pengsan...sampai peluh2 aku kemas bilik tu...siap mop2 lg tu.....
ari nie dah masuk 2days si dia keje kat tmpat baru.....dan dah 2days gak si dia very the bz yg amat....nak berbual kat fon pun xsempat...sedihnye aku....akibatnye last nite aku xlena tido da....asyik terjage2 je......then ade lak sms dr si dia ckp xdpt nak berbual mlm nie coz bz....sedihnye aku...
sabar je la aku nie kan????mcm xbiase lak mengalami situasi kebzian si dia yg melampau nie...huuhuhhu

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!