Thursday, June 11, 2009

Insomnia kah aku???

Ohaiyo...heheeh..jgn pelik lak pepagi buta lg aku dah n3 kat blog nie..sbb pg nie mood aku xberapa nak baik...almost 3 weeks dah nie aku xleh tido dengan lena dan tenang.....asyik terjage2 je..aduh...bile pagi je liat nak bangun...sampai bilekah akan berterusan begini????(ayat skema lak)..
Ngantuk aku pagi2 mcm nie..ape ntah yg aku pikirkan sampai xleh nak tido....pening2...xsabar aku nak tunggu weekend nie...nak tido sepuas- puasnye tanpa gangguan...Oh weekend....wait 4 me...
erm..dahla..nak wat keje lak dah...dah kul 8.05a.m (ter over dos lak)...nnti kalo aku free..aku cari ar idea nak letak n3 ape lak ari nie..sbb sejak2 insomnia nie...aku pun dah kekurangan idea...hhuhuhuuh...function otak aku dah berkurang ckit kot...hahhah...gile kah aku?????

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!