Tuesday, November 24, 2009

BeReHat SeBenTar DenGan Aman

KengKaWan..aRi Nie Last aKu Leh Men Klik2 & JenGuk2 Blog KoRang...SeBab Esok SamPai 1 Dis aKu aKan BeRada Di KamPung..Ceh...sKeMa Lak..DaLam ErTi KaTe Len, Aku Nak BaLik Kg ku...jom BaLik KamPung.WalauPun BanJir taPi aKu TeTap Nak BaLik juGak..xTau NaPe SemanGat SanGat aKu Nak BaLik KaLi nieh..

.
SeBelum Tu aKu Nak uCapKan SeLaMat HaRi RaYe KorBan utk KoRang Seme..BaGi Yang BaLik Kg Tu..HaTi2 Yerk..PanDu CerMat, JiWa SeLaMat..PeSaNan PeNaja.



Oooppsss... LaGi SaTu, KoRang TuLun Erk kLik2 aKu PunYe NuFfnang tuh..hhheheheh...PasTu TinGgaLKan Jejak KoRang, nnTi aKu dah BaLik aKu Klik la BaLik..tp KaLo KoRang xMo kLik Pun xPe..aKu xPakSa..sob sob sob..SeDih..

1 comment:

  1. salam aidiladha.
    balik kg tu jgn la mkn daging byk sgt ye.
    maklumlah, daging tengah banyak raya ni..:)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!