Monday, February 22, 2010

Learn sumthing new

First time dalam hidup aku drive alone jauh hingga ke Bangi..be4 this aku cume drive paling jauh pun Sungai Besi..penah gak smpai ke Bandar Tasik Permaisuri, tp tu pun Encik Se7en ade bersama..
Gabra gak ar pepagi tu..kul 6.50 a.m lagi aku dah turun..bukan semangat k...sebab takut..takut jalan jem..huhuhuhuuh....
Alhamdullillah, setelah hampir 40 minit..heheheh..sampai gak ke ILKAP..mcm jauh je kan..padahal dekat je..tp campur ngan pusing roundabout 2 kali..kikikkiki..tak sure lorong mane nak masuk..padahal semalam konon confident je dah tahu jalan..
Balik tadi pun aku round tempat yg sama sampai 2 kali, dan roundabout yang sama pun dua kali..adoiiii...
Ape2 pun tahniak kepada diri aku sendiri...yippie yippie yippie..kerana telah berjaya memberanikan diri...satu cabaran buat aku, kata Encik Se7en...
Bukan setakat Encik Se7en yang risau aku drive jauh2, aku sendiri pun risau sebenarnye..hhuhuhu..dengan kondisi kereta yang xbpe betul tuh..seb bek la xhujan..kalo x, haru aku...
Ada lagi 2 hari yang harus aku lalui untuk mendrive kereta sendiri..huhuhu..harap2 semuanya berjalan lancar, xada masalah..InsyaAllah..
Thanks God for Your help.

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!