Saturday, September 12, 2015

+No Title+

Assalamualaikum...

Entahlah kenape aku dah lame dah hiraukan blog nie...semangat nak menulis and sharing tu macam dah tak de..dah almost 2 years kot blog ni tak ada ape-ape entry. Dan entahlah jugak kenapa tiba-tiba malam ni aku pergi menaip kat sini.

Tunggu hubby balik dari cycling event. Masa ni je dapat pegang pc kat rumah, anak dah tido.

Life still macam biasa..sibuk dengan study..stress...erm...another 2 long years to go. Tired + stress + fedup + give up... Ya Allah kuatkan lah semangat aku nie untuk memperjuangkan pelajaran aku.

Sehari dua nie entah kenapa aku asyik terfikir why i am now so selekeh. No more heels..pakai flat je kadang2 selipar jepun pun aku taram g keluar.. Asyik pakai t-shirt je.. no more baju berfashion2.. benda ni macam mengganggu pikiran aku dan buat aku xde mood. Sebab redflag agaknye. atau sebab penambahan berat badan aku yang mendadak. Dulu masa bf kan Fateh, berat maintain je walaupun still berat la..tapi after tu, terus berat mendadak naik..walaupun aku cuba kurangkan makan..dan dah abes beratus2 cuba macam2 produk dari murah ke mahal semuanya hampeh membazir duit tak de kesan apa-apa dan berat makin naik. BENCI!

Semua ni buat aku rasa tak confident, down dan macam menyampah nak keluar rumah ke g jenjalan ke g keje ke ... rasa macam menyampah setiap kali duk termenung depan almari tengok baju yang semakin mengecik.erh? Ayat sedapkan hati.


No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!