Monday, July 13, 2009

familyku dtg menjenguk

Kebetulan hari jumaat aku cuti..Family aku dtg menjenguk kami 3 beradik kat cnie..aku xtau pun memula tu...tp ptg kami tu tergerak ati lak aku nak kol mama..dgr bunyi bising2 je lam kete...aku tnye nak g mane tp mam duk rahsia2 lak..tp ade je la makhluk yg mulut die becok g bocorkan rahsia mama..hehehe...nak wat suprise kunun..kikkkkiki...aku gtau kakcik family nak dtg...die siap ckp aku nie dah giler lagik...heheheh..apela...
Hari jumaat aku ngan Si Dia g New Image..nak amik susu Alpha Lipid...30tin wooo..ade sape2 nak???leh contact aku yerk..rege die RM180..kalo nak diskaun beli 3 tin terus..dapatla rege RM15o setin..kalo ade yg minat korg leh tinggal no phone korg..nnti aku kol yerk...
Pastu kiteorg g lak Noradz..nak settle kan hal2 yg tertangguh tu..lg cepat, lg cepat la dapat duitnye kan???...sampai sane dah kul 1..dah tutup ..marah aku..dah la lapa kan..kena tunggu lak kul 2.45 baru bukak...sementara tu g tukar absorber kete dulu...
Pegi2 je kul 2.45 org dah ramai dah..kena daftar & amik no...No. .31..huhuh...tp naseb bek kejap je..
Pastu balik lak ..Si Dia mencampak kan diriku kat stesen LRT je...hehehhe...sbb die nak kena balik kem cepat...xpela..aku nie campak je kat mane2 gerenti jumpe jalan balik punye...heheheh...
Nek ERL..then tunggu bus kat sentral giler lame...perut dah la lapa nie...sampai je umah aku terus manghadap maknan..nasib bek ada mama..xyah susah2 aku masak..hehe...kalo x sure je la aku mkan kat luar..huhuhu...pastu penat x ilang lg dieorg ajak g pasar tani lak....malam lak Si Dia bawak kiteorg g downtown..kan main lg bershopping dak2 nie..huhuh...sekali sekala kan...
kul 12mlm baru kiteorg balik...
Family aku dah bertolak balik dah semlm....kan dak2 dah sekolah..huhuh..

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!