Thursday, July 2, 2009

Julai is coming...

Kejap je kan dah masuk blan Julai...dah nak akhir tahun dah...huhuhuh...ape yg menarik bulan nie erh????Erm...this week aku n Si dia nak g kusus kawen...hihiihhiihkkk..pegi kusus je dulu...nak kawen nye bile????biarla rahsia...masih mencari2 waktu yang sesuai...huhuuhhuuh....
Bulan nie gak besday my beloved mama...17 Julai...mama dah 43 years old...huhuuh...muda lg la mamma..nak buat adik lg sorg pun boleh..hehehhehe...mesti mama marah nie kalo dengar....nak bg ape erk???aku pun xtau nak bg ape kat mama...nnti ku survey hadiah nak bagi kat mama...kalo kongsi2 ngan amir n kakcik dah 3 org...leh beli hadiah mahal ckit kan...nnti karang balik aku gtau kat dieorg lah...
Yang penting....sok aku CUTI....!!!!!!!!!!!...waaa...dah lame dah ku xcuti...semalm borak2 ngn kakcik...tibe2 je aku decide nak cuti hari jumaat...so pepagi bute lg aku dah menghulurkn borang cuti aku tu kt PK...seb bek die luluskn n terus sign borg tu..ye la...riso gak aku...sok nk cuti hari nie bru nak mintak...
So...sok leh ar g berpoye poye...cuci mate tgk balak ensem...hhhhahaha...silap2 bangla je la yg aku nampak kat KL tu...KL nie dah penuh2 ngan manusia2 bkn warganegara...aku pun terasa seolah olah g melancong kat Bangladesh or Myanmar or Indonesia...banyak nye benda nak buat esok...nak g teman kakcik register kat kolej..then nak g bank...ASB...nak g Jalan Masjid India..teman kakcik shopping2....ini harus ku tuntut belanja McD nie...hehheheh...
so...kite jumpe nextweek la erh kawan2 ku sekalian...hehehhe...Daaa....selamat bercuti utk diri aku sendiri...

p/s: would be more happening if my dear Si Dia cuti gak..leh jadi driver..heheheh..jgn mrah yerk...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!