Wednesday, August 5, 2009

Men Bowling

aku sebenarnye dah lame nak post entry nieh...tp bz lak sejak menjak nie..
Alkisah last week, aku n the geng kat MRM g men bowling kat Alamanda. Lepas ofis hour...saje suke suki..ramai gak yg join Bowling Tournament yang x rasmi nieh...lam 20 org.. group aku Nabilah, Kak Hana,Eiyda & Azri, Balqis dan Kak Cha...walaupun xde hadiah, tp masing2 bermain dengan bersungguhnye..hehehe...Aku nie dah tak tau berapa tahun dah aku xmen bowling...bola bowling tu pun segan deh ngan aku...die duk pk2, minah nie reti ke x men nie???kang naya je aku dibaling2 sesuka hati..kikikikki...
Tapi aku ade gak la strike lam 3 kali...kikikik....oklah tu kan..namenye pun xbersara sejak kecik2 dulu...huhuhuhu...


No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!