Saturday, August 22, 2009

Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak

Syukur Alhamdullilah kerana kite masih berpeluang bertemu dengan bulan yang mulia nie..tahun nie dah masuk 6 tahun aku mengerjakan ibadah puasa di rantauan...akhir2 Ramadhan nanti baru ada kesempatan berpuasa di kampungku. Cuma bezanya this year, due org adik aku pun same2 ngan aku sambut puasa kat sini. Mungkin juga ini adalah Ramadhan terakhir aku sebagai "single". InsyaAllah...Ahaa..ade ape2 ke?? Rahsiaaaaaaaaaaaa...

Semoga di bulan Ramadhan yg Mulia nie, aku akan lebih bersabar menghadapi dugaan dan godaan hidup..dan dpt byk2 beramal dan beribadat. InsyaAllah

Erm, utk pastikan yg badan aku sentiase je cergas mase bulan puasa nanti, aku amalkan minum Alpha Lipid sebagai sahur aku. Kalo x, bulan2 puasa ni lembik aje cam nie nak wat keje kan???

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!