Sunday, September 6, 2009

Pending entry - berbuka di Sg. Buloh

Last week, 30.08.09(Ahad), aku ngan Si Dia berbuka di rumah Andak di Sg. Buloh...saje2 je kiteorg nak g berbuka kat sane walaupun xdijemput..hahahhaa...nie seme idea Si Dia la...aku pun follow je la lgpun dah lame xjumpe si kembar yg comel tu..sampai kat sane, memula malu2 gak si kembar tu..x ingt dah agaknye kat aku..hehehehhe..
mase nak berbuka tu punyela kecoh melayan Zafi yg nak kacau seme mknan..Fifi x la plak mcm tu,,pastu, Andak pasangkan katun Bob (zafi yg kate, padahal tajuk citer tu Bus) hahahhaha..aku pun mule2 pelik mane watak yg name Bob yg dimaksudkan tu,, rupenye lagu katun tu asyik sebut Bus tp disebut oleh si kecik nie Bob..huhuuhh..maklum la, baru nak start belajar berkata2...

Lepas berbuka je, sibuk aku duk melayan si kembar ngan Nana.mcm2 permainan yg di ajak nye aku main, pak mat la, apela,,,xnak main, dipaksa plak..hahahha....Fifi ngan Zafi lak sibuk duk panjat2 tangga,..terpaksala Si Dia yg melayan..dah penat aku nak melayan Nana, aku bg je die men game lam Hp aku..hehehehe..taktik...Let the pictures to the talking...

Zafi



Turn Fifi plak layan Nana Men


Nana & Fifi

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!