Sunday, September 6, 2009

Sibuk Wat Biskut Raya

Bulan puasa nie aku mmg bz sikit..xsempat nak update blog aku nie...sedar x sedar dah 16 kite berpuase kan??erm, aku skrg ngah bz wat biskut raye..tahun nie raye, aku buat je biskut..ade gak la beli sejenis dua mane yg xtau buat tu kan...ape gune oven aku tu kalo x digunakan..hahahahaha..setakat ari nie aku baru buat 4 jenis biskut...ni seme utk mkn sendiri je...balik kg nnti xde mase plak nak buat..sibuk ngan adik2 aku lagi la yg kecik2 tu..kalo buat kat cnie aman ckit..next week dah start nak g shopping2 baju raye lak..huhuhuhuh...Meh kite review ckit biskut2 yg aku buat nie...kalo ade yg nak resepi...msg aku yerkk..penat lak nak letak resepi..

Butter Cookies (dibuat atas permintaan Si Dia)

Chocolate Oat Crispy

Semperit

Tat Gulung Nenas (menu wajib)

Japanese Crispy Cookies

Setakat ari nie, nie je lah yg aku buat dulu...coming soon Almond London ngan Cornflakes Madu..yg tu xleh wat awal2...silap2 tinggal bekas kosong..Tart nenas yg aku buat dua botol tu pun dah tinggal sebotol sesuku je..huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!