Tuesday, May 24, 2011

Bride To Be : Kasut + Baju Akad Nikah

Baju nie dijahit oleh Mama aku..tapi manik-manik tu Mama aku tempah..entahlah dekat siapa..cantik juga dia jahit..erh, bukan....CANTIK SANGAT! Tak sabar nak balik tengok... Untuk akad nikah, aku pilih design baju kurung moden je...


Dan untuk kasut pulak, aku beli dekat Vinci semalam..oopss... aku hari tu ada berkenankan kasut dekat Nose, harga dia pun murah sikit dari kat Vinci nie, sebab yang tu ada discount, tapi bila aku pergi semalam tengok dah tinggal warna hitam..so, pusing-pusing, jumpa design yang lebih kurang sama kat Vinci..Tapi harga 2 kali ganda..huuhuhhu..
Ada dalam 2, 3 kali jugaklah aku round Alamanda tu sebab pikir nak beli ke tak..Sambil jenguk-jenguk kot ada yang lain lagi murah sikit. Kedekut..hahahaha...

Oh ye, kat Vinci sekarang tengah ada promotion tau..Kalo membeli 3 pasang ke atas, dapat discount 20%, and kalau membeli RM120 ke atas percuma beg..Aku tak tahu lah beg apa. Tetibe promote Vinci, macam ada share pulak..hahahha...

1 comment:

  1. semoga semuanya berjalan lancar yea =) datang dari innit =)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!