Monday, May 21, 2012

Jadi Kejam Tak Dapat Makan ABC

Sabtu lepas time ngah khusyuk siapkan assignment tetiba tekak mengedik nak makan (makan ke minum erk???) ABC a.k.a AIR BATU CAMPUR.

Dengan buat muka kesiannya minta tolong hubby pergi belikan ABC..pergi belikan ok..Ayat dia macam nie..

Mummy kiut : Abang, boleh tak tolong pergi belikan ABC?
Papa TAK kiut : Kat mane?
Mummy kiut : kat warisan tu ada jual..
Papa TAK kiut : OK!


Tapi tetiba lepas solat Asar, dia boleh ajak aku pergi keluar makan ABC..Erh..erh...seperti yang korang baca dalam dialog diatas tu..bukan ke aku yang suruh dia pergi beli??? Bila masa plak aku nak pergi sekali.. Disebabkan sakit kepala dan sakit Malas yang sangat menghantui diri, so aku memang tak nak pergi tapi nak makan... Tapi hubby berkeras ajak aku pergi jugak dan aku tetap TAK NAKKKKKKKKK!!!!!!TAK NAK TAK NAK!!!!!Geramnya...Dan dia tetap degil nak suruh aku pergi jugak...

Siap buat drama air mata hentak-hentak kaki kat katil still tak mencapai matlamat jugak..hampeh betulll...Akhirnya aku pun melancarkan perang dingin!!CIS!!!Tak nak belikan ABC, baik aku sambung buat assignment..buang masa aje buat drama tak laku...Pastu aku tgk dia senyap aje kat bilik tu..Rupanya tertido..ceys..haruslah aku berhangin okeh..tadi kata busy sangat..sejak menjak dia ambil alih tugas mengemas rumah nie, busy je memanjang.. Haiii..heaven-nya pregnant nie..duk rileks aje umpama permaisuri..macam nie mengandung tiap2 tahun pun xpe..hahaha..over plak!

Ok..sambung topic..disebabkan kegeraman tengok dia tido dengan senang hatinya sedangkan aku tak dapat makan ABC, dengan kejam aku amik air dan renjis kat muka dia..muahahahha..padan muka..orang busy mana leh tido2 lah..Pastu aku balas dendam dengan masak nasi goreng, makan sorang2 dengan muka tak de hati perut walaupun hubby dengan muka kesian dan tak malunya duk hulur2 mulut dia kat pinggan aku...Haaa..padan muka sebab tak nak belikan ABC...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!