Thursday, July 12, 2012

Just A Little Update

Gudmorning gojes2...

Tetibe kot update belog di pagi hari nie kan.. Haishh..tetibe rasa cam dah lama tak menyemak kat sini...

Alhamdullilah..sekarang dah abes exam..dengan jaya dan tak berapa nak jaya...walaupun ada paper yang jawab sampai nak nangis..but kata Mama..cuba yang terbaik..yang lain tu biar Allah yang tentukan..Semoga aku lulus untuk semua subjek, lulus untuk semester ni..kalo tak, terpaksa lah aku meletak jawatan dengan rasminya sebagai student..

Dan Alhamdullillah juga sebab pregnancy aku dah masuk 5bln 2 minggu... rasa cam sekejap je..lagi tambah tolak 4 bulan dah nak bersalin..kadang2 cam terpikir, "erh aku dah nak ada anak ke?" rasa cam baru je kawen..kekeke..okla tu dari aku terpikir, "erh aku dah kawen ke?"ahaks...lagi la tak masuk akal..kekeke..Tak sabar nak tunggu baby keluar..mesti comel macam mummy dia nieh..hikhikhik...


Buat masa ni jantina baby still dalam teka teki teka tekuk lagi... Tapi tak kisahlah boy ke girl ke.. yang penting sihat walafiat....

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!