Thursday, July 5, 2012

Menangis Dalam Tidur

Agaknya aku rindu sangat dengan family aku sampaikan terbawa-bawa dalam mimpi.. Semalam mimpi aku balik kampung ..Pastu masa nak balik semula ke rumah sendiri, beria-ia aku peluk mama sambil nangis tak nak balik.. tetiba aku terjaga, dah basah bantal dengan airmata aku..huhuhuhu..sadis sungguh mimpi tu..

Dah lama tak balik kampung... Ikutkan hati nie nak aje balik, tapi apekandayaku...masa betul2 mencemburui..plus ngan cuti ngan tinggal untuk spare raya je nie...kalau setakat 3,4 jam leh je kot balik sabtu ahad..ni perjalanan je dah amik masa seharian.. Nak balik naik flight kang menyusahkan abah lak nak kena amik kat airport..dekat tak dekat pun sejam setengah gak la dari rumah...dah more than 5 months kot aku tak balik...sadisss....

Haish..lambatnya raya.... sob sob sob ....tulis entri ni pun tahan-tahan air mata..ouh,..sungguh tak gembira la arinie...

miss them a lot...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!