Friday, March 22, 2013

27th Birthday Dinner @ Padi House.

Syukur kepada Allah kerana masih memberi peluang untuk aku terus bernafas di bumi milikNya... Dan syukur juga di usia ini aku dikurniakan seorang suami dan zuriat yang comel... Family completed!

Macam selalu lah kalau time besday ke anniversary ke, dinner is a must.. And kali ni aku pilih untuk celebrate besday with my HERO and hero dekat PADI HOUSE yang terletak di Galeria PJH, Presint 4, Putrajaya. Sebab utama memang dah lama nak makan dekat sini tapi duk ajak-ajak orang, tak ada yang nak melayan..Yang kedua, sebab Fateh kecik lagi so i need a place yang santai..And kebetulan pulak masa tu memang tak ada orang yang duk kat sofa tu..so lucky...


Gambar ni dengan ikhlasnya nak cakap memang cilok orang punya kat google images sebab lupa nak snap pic ni..alasan kukuh tak??

Tanpa membuang masa..apetah lagi perut memang berkeroncong lagu Yuna....meh kite tenguk menu...

The Menu




variety of cakes...

And lets see what we eat

 Lavazza Cafe Latte... Hot drink ler sebab duk kongkong batuk lagikan

 Carrot Milk pilihan hubby

 Japanese Cheese Cake..tahun nie punya besday kek kecik aje sebab tak  menggedik nak makan kek sangat macam tahun2 lepas..

 Side dish .. Mexican Beef Taco..tapi tak abes sebab dah kenyang..so, take away.

 Baked Bolognaise Spagethi with cheese..yummy..

 Lamb Chop with blackpepper sauce...Hubby kata sos nya sikit sangat and kambing nya agak berbau....

So far makanan dia okeh lah..banyak yang nampak menyelerakan.. Tapi Japanese Cheese Cake superb marvelouse..ntah betul ke tidak aku eja..Dari segi price affordable lah...murah sikit dari The Garden..Kalau macam nak lunch kat sini dalam RM20 dah boleh dah...


Next occasion rasa nak terjah Full House pulak lah...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!