Friday, March 15, 2013

Pemergian Yang Tak DiDuga

As Salam...

Aku still lagi ingat pasal belog nie cume siyes busy and tak de mood sangat nak update walaupun banyak benda nak update.. Tapi entah kenapa memang malas sangat..dengan kesuntukkan masa..Hari ni kat opis still belum ade kerja yang nak dibuat, so boleh lah update apa yang patut..

Hari ni genap seminggu pemergian arwah nenekku yang tercinta.. Masih terasa lagi kesedihan..Kadang2 bila duk saje2 mesti aku teringat kan arwah.. Rasa terkilan sebab tak dapat balik masa pengebumian arwah memandangkan a week before that kiteorang baru je balik melawat arwah yang tiba-tiba jatuh sakit. Kalau lah dekat, kalaulah aku ada helikopter, senang je aku nak balik..huhuhuhu...Masa hari last aku kat kampung, Mok dah semakin pulih, dah sedar dan aku tak jangka akan kehilangan dia dalam masa yang singkat.. Kadang2 lepas solat memang akan terkenangkan arwah..pastu aku terus terfikir, raya nanti Mok(nenek) dah xde..nak tak nak terkeluar juga airmata aku nie...Ye aku masih belum bersedia untuk kehilangan orang-orang yang aku sayang..tapi aku sedar yang aku harus redha dengan semua nie.....

Semoga arwah Mok tenang di sana.. Semoga beliau ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman di sisi Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!