Monday, November 4, 2013

#Mohon Terasa

First of all..Tahniah Pahang atas kemenangan semalam... Its ok TRW..Takkan asyik nak menang je kan..yang di atas tak selalunya di atas...Cuba lagi next time. At least masuk final..


#Ada sesetengah orang, oleh kerana marahkan pasukan yang telah menendang keluar pasukannya dari melayakkan diri ke final, dan dah pasukan yang dimarahkan tu telah dikalahkan pulak semalam, so rancakla dia  jadikan modal untuk melepaskan kemarahan dan balas dendam atas kekalahan yang lalu... Sarcastic! Dok pung pang pung pang.. gembira sangat agaknya sampai lupa yang pasukan kesayangannya dah lama terkeluar...

#Adatlah pasukan yang kita tu, kalo menang pun dikutuk, kalau kalah apetah lagi dikutuk dihina...tapi ada sesetengah orang pulak yang suka mengutuk pungpangpungpang tanpa mempedulikan perasaan orang lain..Tanpa memikirkan dalam siapa yang ada dalam keluarga dia...nampak sangat tak anggap macam keluarga.. Kalau kita ni, pasukan dia kalah sikit pun tak berbunyi, usahkan nak mengutuk, satu perkataan pun tak terkeluar, sebab???? Sebab nak jaga hati dan perasaan orang lain.. Ni tidak, duk pungpangpungpang kat fesbuk, pungpangpungpang kat whatsapp.. 

#Tak payahlah nak taksub sangat kot..baik-baik hidup gembira aman damai bahagia, bola dan politik punya pasal, ada yang sakit hati..sakit hati ni bahaya..macam gunung berapi..

#Ikutkan malas nak layan perangai manusia2 yang macam nie, tapi memang saje nak tulis post ni bagi orang2 yang jenis macam tu paham sikit perasaan orang lain..Kalau nak orang jaga perasaan kita, hati kita, kita pun kena lah buat benda yang sama...


No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!