Wednesday, November 6, 2013

So Sorry.. My Bad :(

Dah seminggu Fateh cirit birit .. tambah plak sejak sabtu lepas dah start demam.. dan aku pun sama demam jugak.. tak cukup tido, tak cukup rehat..rasa macam sangat letih dan sangat stress..Ciss..padahal rancak ber-spa semalam.. Bukan letih badan..tapi letih hati, otak dan perasaan. Stress...

Sampai satu tahap semalam rasa dah tak boleh sabar sangat..dan marahkan Fateh sebab dia asyik nak bf tak lepas-lepas..tiap2 malam macam tu sampaikan aku tak leh nak tido..Kalau time aku ada, susu botol langsung tak nak..nak bergayut almost 24 hours..penat sungguh rasanya..

Lepas marah tu, tahu pulak dia duk diam..datang bf kejap, pastu tangan sambil gosok2 aku...pastu die slow2 turun ke bawah and tido kat kaki aku..Arghh..masa tu aku dah menangis..sebab rasa stress sangat dan jugak sebab menyesal marah dia.. poor him... dan akhirnya dia tertido kat kaki aku.. after a few hours, tak tahu la pukul berapa, dengar dia nangis macam sedih sangat..terus angkat and peluk dia.

Penat!Tak tahu nak ertikan macam mana perkataan penat nie..dan stress pikir macam2 termasuk study..rasa macam nak berputus asa pun ada... Sejak ada anak nie, rasa macam kesabaran aku sentiasa teruji....Semoga Allah memberi aku lebih kekuatan dan kesabaran..

#Maafkan mummy...  :(

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!