Friday, April 18, 2014

Anugerah Khidmat Cemerlang

Alhamdullillah..Syukur..dengan izin Allah SWT jua..akhirnya after 7 years berkerja merasa juga dapat Anugerah Khidmat Cemerlang.. Cemerlang sangat ke?huhuhuhu..

Thanks to my officer yang memasukkan nama ku..tu pun setelah terkejut yang aku tak pernah dapat sedangkan orang lain keje 2-3 tahun dah dapat.. Bak kate ku, yelah, mane de orang nak nampak bunga nak sekuntum kat atas ni..dipulaukan..hukhukhuk..

Apepun, ini rezeki untuk aku dan juga keluarga terutamanya anak kesayanganku, Izz Muhammad Alfateh.

Majlis berlangsung pada 10 April 2014 di PICC, Putrajaya..


Orang sibuk-sibuk duk suruh beli baju baru katenya nak naik podium kan..Tapi aku tak ler, nasib ada baju yang mama jahitkan masa balik kampung hari tu.. Beli jugak yang baru, tapi pin tudung ler.. hehehhe..

Dapat Sijil SSPN tapi after 45 hari baru leh claim..huwaa..lamenya..dieorang2 ni dah berbunyi suruh belanja..krik krik krik....


1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!