Thursday, October 8, 2009

Konvo adikku di Utem,Melaka

Halu halu haluuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!lame dah aku xupdate blog kan? xde citer menarik la sejak akhir2 nie..sgtla membosankan!!! Meh aku citer last sunday nye peristiwa...heheheh..ahad lepas 04.10.2009 aku g kat pesta konvo adik aku, kat UTEM, Melaka...Mama, abah & amir g dulu..kul 4 pagi dah bertolak.last2 xsubuh lg dah sampai..aku dah gtau dah xyah g awai2 sgt..hehehehe...aku lak 7 the geng, kul 10 baru bertolak, cam biase la..my driver was owez late...No Komen!!! tp seb bek la kan, sampai2 tu xabes lg majlis tu (agak xbernasib bek sebenarnya sbb kena tunggu lame sampai kul 1 lebih). So pe lagi, time2 ngah menunggu tu sememangnye hobi adalah mempamerkan pose2 maut buat peminat2 (gilak perasan)..Meh la kite tgk xtiviti photo shoot ini..

dua org nie sentiase je berkepit


best x shoot nie???diambil oleh seorg budak berumur 10 tahun

Setelah menunggu selam lebih sejam setengah, penat dah, panas punggung aku nie..akhirnye selesai gak majlis tu..& nie plak foto2 di tempat kejadian.

with my family..ade lagi 2 org xckup..& my grandma

ade gaya seorang papa wannabe x??hahahhaha
Sebenarnye ade banyak lagi gmbr nie..tp aku xlarat nak upload sbb tenet sgtla lambat mengupload..jadi aku sgtla fed up..nnti aku akan keluarkan entry tambahan yerk sal citer g jenjalan di Melaka lak..sabar ye peminat2 ku..hahahaha

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!