Wednesday, October 28, 2009

Makan2@Chicken Rice Shop

Korang nampak tu ape die???The Chicken Rice Shop..Semestinya Nasi Ayam..kokokokokkookk..(Nyanyi cam iklan lam TV tu yerk) Aha..alkisahnye di suatu petang , after ofis hour...inilah tempat yang dituju...sbbnye..Kak Su yg Cute tu (mengampu) telah dengan baik hati ingin membelanja aku & Kak Nur mkn...So, lepas pikir punye pikir..inilah destinasi yg menjadi pilihan kami..punyela besar nie menu die..kalo xtahu nak order ape lagi, xtaula..segala jenis makanan ade kat cnie...masing2 ngan sibuk memilih mknan utk mengepau Kak Su abis abisan...OKB la katekan!!!

menu pilihan aku...bakul ayam tu aku xmkn erh..saje nak interframe

Kalo ikutkan, aku xtahu nak mkn ape kat cnie..1st & last aku pegi pun ntah bpe tahun yg dulu ntah...Bf xjadi yg belanje..kalo x, xde la ku pegi...xde motif..tp kalo ade org yg nak belanja, aku on jerk..xkisah kat mane2...janji..MAKAN FREE!!!!!

TQ yerk Kak Su coz tengah bermurah hati belanje kami nie..terima kasih daun keladi, bile nak belanje lagi???huahuahuahua....jgn marah!!!


No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!