Sunday, November 21, 2010

Baking Again

21 November 2010

Selamat hari minggu semua?
Tak keluar? Tak dating?
Cehh..sibuk tanya orang..
aku pun stay kat rumah je hari nie
semalam dah puas berjalan kan...
Demi melunaskan janji aku ngan Kak Orchird nie..
dengan rajinnya hari nie aku baking coklat kek
letak lam bekas kecik-kecik
senang sikit nak bawa pergi office nanti


Haa..nak cakap nie.
Yang ni pun aku buka juga untuk tempahan
Jadi sesiapa yang nak order boleh lah..
mana tahu nak buat cenderahati majlis kawen ke apa kan..
Price adalah seperti di bawah...
bawah 100 biji = RM1.50
100 biji & keatas = RM1.20
lebih 200 = RM1.00
and free tagging nama or "terima kasih"

Actually dah lama aku ambil tempahan untuk cupcake, tapi malas nak buat page..sebab aku buat pun untuk kawan-kawan jek...
Oh ye..siapa-siapa nak order boleh lah email ke ienafazlyna@gmail.com atau call/sms 013-7436026 (iena)


1 comment:

  1. bawah 1oo biji = rm1.50
    100 biji & keatas = rm1.20
    lebih 200 = rm1.00
    klu 1000 = free ke? :P

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!