Sunday, January 27, 2013

Lagi Seminggu...

Best betul duk rumah je setiap bulan duit gaji masuk..Rasa cam heaven giler..Tapi..sedihnya lagi seminggu dah nak masuk kerja balik.Dan lagi seminggu dah kena hantar Fateh ke taska..Sedih dan risau semua ada..sedih bukan sebab kena kerja, tapi sebab kena hantar Fateh pergi taska..dan risau memikirkan boleh ke taska tu jaga Fateh macam aku jaga???Siyes rasa macam tak ada mood bila fikirkan benda nie..

Sepatutnya aku dah start masuk kerja hari Selasa ni memandangkan esok cuti Thaipusam..tapi nanti hari Isnin 4/2 nak minta cuti lagi sebab nak pergi holiday..so, alang2 tu aku sambung je la sampai 4/2..5/2 baru start masuk kerja..Lagipun sebenarnya berat hati nak tinggalkan Fateh eventhough taska tu kat aras 1 opis aku tu je...


Fateh pulak lagi dekat ngan hari aku nak kerja, makin manja..pantang aku hilang dari pandangan dia, mula lah die hokhekhokhek..kalau papa dia hilang tak pe pulak...so, lagi berat lah hati aku nak meninggalkan dia..Kalau boleh memang nak sambung cuti lagi sampai setahun..huiii..over betul kan..Tapi tak syok lah plak sebab cuti tak bergaji..hehehe...

Baru-baru nie family datang. dia dah start cebik-cebik dan nangis kalau orang lain dukung dia..Hope Fateh dapat menyesuaikan diri dengan orang lain.And harap tak de apa-apa yang tak diingini berlaku pada Fateh...Semoga Allah melindungi kami sekeluarga..

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!