Monday, September 20, 2010

Paper Disaster

Dah start kerja hari nie..dan bakal melalui hari-hari yang memenatkan untuk seminggu dua..memandangkan dah cuti lama kan....surat bertimbun, application bertimbun sampaikan aku berada di tengah-tengah lautan kertas..huhuhuhu..

Menambahkan ke-tension-nan dengan phone call yang bertalu-talu...boleh bagi aku bernafas kejap tak?????

Oh ye..tak dapat lah aku nak meng-update blog dengan kerap beberapa hari nie yep..sebab lappy kesayangan aku tu dah masuk WAD KECEMASAN..harap-harap bile die kuar wad nanti, menjadi seekor TRANSFORMERS! Nasib baik dapat servis wad PERCUMA..VVIP lagi..kalau tak melayang lah beberapa keping not merah atau biru....hahahhaha...harap-harap lappy yang nazak tu dapat diselamatkan..mari kawan-kawan, berdoa untuk lappy aku....Ini pun aku menumpang kasih sayang kat lappy adik aku...

dahlah merepek..Daaa....

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!