Saturday, September 4, 2010

Sambutan Hari Kemerdekaan Ke-53

Hari nie dah 4 September kan?Siyes dah basi cerita aku nie..tapi aku tetap dengan bangga nya nak post entri ni..sebab ni first time aku pergi sambut hari merdeka sejak 24tahun nie..rasanya lah..masa kecik-kecik tu aku tak ingat..rasanya macam tak de pun pergi....Kesian gila kan kat aku?

Tapi kan..aku pergi ni pun sebab kena kerah ngan Encik Se7en..Gigih ko die kejut aku bangun pagi-pagi semata-mata nak ajak aku pergi Bukit Jalil tu..Memula aku dah terjaga dah awal pagi..tapi aku malas nak call Encik Se7en,  sebab aku malas pergi.Ngantuk...tidur sejam jek gara-gara peristiwa ngeri..nanti aku cerita erk apa peristiwa ngeri tu...

Baru je aku nak lelapkan mata balik, tibe2 Encik Se7en dah call suh pergi mandi,..jap lagi dia sampai..adeh....dengan malas & mata still terpejam lagi aku mandi..uhuhuhuh.

Kiteorang pergi nek train aje..sebab jalan for sure jem, parking pun mesti susah gila...Dan memang betul pun..sampai sana orang dah ramai sangat-sangat..tak dapat nak masuk dah..last2 selit punye selit..seb baik dua-dua kurus..hehehe...dapatlah jugak tengok even tak berapa jelas...

Haiiiihhhhh...malas la nak bebel..tengok nie



Wanita & lelaki tertinggi Di Dunia..


Tapi memang best sangat pengalaman pergi tengok sambutan Merdeka ni..Ye aku jakun sebab tak pernah pergi..uhuhuh..Next year and on harus nak pergi..tapi kalau bulan puasa lagi...penat gila lah...uhuhuuhh...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!