Sunday, July 24, 2011

Family Day @ Pantai PULAMOR

Bukan Family Day ofis aku..Family Day ofis Encik Suami...
Bertempat di Pantai Pulamor, Port Dickson semalam...
Start pukul 9, tapi kiteorang sampai sana dah dekat pukul 10.. Ok, its my fault..aku suruh je die ikut GPS tu..Sekali GPS tu bawak lalu jalan dalam, lalu segala jenis kampung, kelapa sawit, banyak lori..sob sob..agak ngeri okeh!
Bila sampai sana.. ouhhh... actually aku dah dapat imagine macam mana tempat nie, sebab aku dah pernah tengok kat internet..takpela, malas nak cakap..jom layan!!!



Seronok bebudak nie main pantai yang agak tak berapa bersih..Encik Suami pun mula menjeles...aku dah offer untuk bawa baju2 dia, tapi dia tak nak plak..kan dah rugi!!!




Kebanyakan sukaneka adalah untuk kanak-kanak..Macam biasala, cari gula-gula dalam tepung, rebut kerusi, tiup belon sampai pecah..hehehhe..
Ada gak acara untuk husband and wife, tapi awal-awal lagi dah g jauh-jauh supaya tak kena paksa join..
Actually this is my first time menghadirkan diri ke majlis opis Encik Suami..argh..memanglah, kan baru kawen..ngegade!Susahla jugak nak sesuaikan diri, aku mana kenal sesiapa pun...Nasib baik lah Encik Suami sentiasa di sisi...

Masa ni ada cabutan bertuah..banyaklah hadiah..payung pun ada..ntahapeapeok!Nombor kiteorang 0109...Memula aku duk bising-bising selalu tak bertuah..pastu bising-bising nak hamper..hahhaa..macam annoying gila..sekali masa Encik Suami ngah membizi main Angry Bird kat hp, aku dengar "0109"...macam blur jap..hahhaha..pastu suruh Encik Suami pergi amik, tapi dia ingat aku tipu lak..Nasib bek die ulang nombor sampai 3 kali, sempat lah g amik..Hasilnya...


Dan sempat lagi buat aktiviti membuli budak...

 Muka masam aje sebab kena paksa pakai spek.

Kesimpulannya, family day nie memang "BEST"! ..Ok tipu!hahhahaa

-24 Julai 2011-

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!