Friday, July 22, 2011

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru

Haluuuu!!!
Blogger baru ke aku nie?? Tak langsung!Tapi saja nak menyelitkan diri jugak kat lam list TOP BLOGGER 2 ar-rifke.com.
Neway, tuan punya blog nie dah tentunya aku - IENAFAZLYNA!
Berblogging sejak Februari 2009 kalau tak silap..sebenarnya lupa...
Kadang-kadang aktif buat entri, kadang - kadang bila datang penyakit M senyap je...
Aku start blogging sebab pengaruh rakan sebaya..sekarang dah jadi rakan sekatil sebantal.
Tapi, sekarang ni blogging dah jadi hobi aku bila ada masa lapang..
Aku suka share benda-benda yang menarik minat aku kat blog nie..
Thats all!
Cara Sertai Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru

Cara Mudah Sahaja. Kamu semua hanya perlu buat 1 entri bertajuk “Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 200 Blog Top Blogger Baru”. Sila selitkan:

1) Serba sedikit mengenai kamu.
2) Sudah berapa lama berblogging
3) Tujuan berblogging.

1 comment:

  1. wahhh cam best jerr...leh tuju lagu tak*pinjam ayat jambu ML..hahahaha

    ermm..tggu den rajin wat n3 pasal nie arr..ada hadiah ke..200 tuh kalau tak termasuk tk tahu lerr (cam ler fofulorkan)...hikhik

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!