Friday, October 8, 2010

Jamuan Raya Registri MRM

08 October 2010
Haluuuu....
Semalam ada jamuan hari raya dekat Registri MRM yang bertemakan Pot Luck and warna purple...

..disebabkan dijemput, maka dengan berbesar hati nye pergi..hahahhha..seronok sangat..sebab makanan sangat-sangat banyak..sampai tak tahu nak makan apa..and even sejam setengah aku spend time kat situ..still ada makanan yang tak rasa...


Aku mestilah serbu satay dulu..my favourite tuh....7 cucuk aku balun..dah tu makan rendang,lemang, pengat pisang..dan.itu..ini..arghh..banyak sangat ar..lupa...Aku punye officer and secretary dah naik ofis, aku still melepak lagi kat situ dengan kengkawan kat sana..yela..sejak-sejak aku berada di kayangan nie, dah jarang berkumpul ramai-ramai macam nie....

 nie lah geng-geng kat MRM

 Banyak betul tangan yang berebutkan aiskrim..kesian kat karipap tuh

Aiskrim aku campur dengan kek lapis sarawak..sedap tau..sila cuba!

makan dengan muka yang sangat senonoh *sigh*


masing-masing buat muka comel lepas kekeyangan

ntah kenapa aku tak snap gambar makanan..mungkin sebab masa aku sampai tu majlis dah nak mula kot..segan lak nak ambil-ambil gambar kan...

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!