Tuesday, October 19, 2010

Tak Perlu Pergi Jauh-Jauh

19 Oktober 2010

Malam tu memanglah sangat tak ade mood..kononnya nak keluar petang-petang, alih-alih malam jugak baru keluar...patutkah aku ada mood yang elok?

Dah tu, pergi jauh-jauh sampai ke Wangsa Maju semata-mata nak pergi makan kat tempat yang aku tak suka. Out of my expectation. And mood aku dari 50% terus ZERO! Sakitnya hati..

Tak boleh ke faham aku tak suka pergi makan kat tempat macam tu...Lagi-lagi bila mood aku ngan down...Ntah dah berapa kali aku buat muka bila tak suka makan kat tempat macam tu, tapi kenapa tak pernah faham?

"High class sangat ke"

It's not about high class or standard..Its about I DON'T LIKE that kind of place...Bising dengan orang berbual satu hal, bau asap rokok, asap kereta & asap dapur bercampur..eeeeeee..sangatlah tak lalu aku nak menikmati makanan dengan tenang even makanan tu sedap macam mana pun..tapi Nasi Lemak yang aku makan malam tu tak lah sesedap Nasi Lemak kat Presint 8 tu..Biasa-biasa jek and damn..aku sakit perut...

Ah ya..kesimpulannya tak perlu pergi makan jauh-jauh semata-mata nak makan kat tempat yang macam tu.

2 comments:

  1. salam..

    kalau hana pon tak suka tempat yang macam tu. hilang terus selera makan gamaknya. sabar yer cik iena. :)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!