Monday, March 7, 2011

Coklat Yang Bertuah

Sangat bertuah lah coklat tu sebab datang kat aku
kompem kompem aku akan ngap sampai abes..lalalalla..
Actually last week aku ada masa cabutan bertuah kat blog Cik Wanie..
tak sangka pulak betul-betul bertuah..
tahu-tahu je aku memang mengidam nakkan coklat tu..hahhaha
Jumaat lepas, after balik dari dengar ceramah PENGURUSAN STRESS (stress ke???lalallala)
tengok-tengok ada parcel, memula malas nak layan, ingat bos punya ke apa..tapi tergerak hati nak belek-belek..baru perasan kat bawah tu ada nama aku...apelagi, dengan rakus nya mengoyakkan baju bungkusan tu.
korang nak tengok ke coklat tu??
Janji jangan jelouse tau...hehehhee
Tadaaa......
siap ada kad yang comel lagi...

Sedap-sedap-sedap..yummmm..yummm....

Thank you very much Cik Wanie...

1 comment:

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!