Monday, March 21, 2011

Malam & Pagi Besday Yang Tersentap

21 March 2011

Yuhhuuu......auww....malu nak ngaku hari nie besday ai...hahhaa..tetibe...malu tapi tulis gak kan..ekekeke...Syukur kepada Allah kerana masih memberi peluang untuk aku bernafas di bumi-Nya ini...
Hepi Besday untuk diri aku sendiri..tapi malam besday semalam sangatlah sentap okay!!!!


Even mata dah nak tertutup, tetap gak gigih tunggu orang tu call wish besday..tapi..tapi..tapi...sampai aku tertidur pun, hp tu tak menjerit. Tidur dengan sentap...And bila bangun pagi-pagi terus capai hp, tengok..tak de SMS, tak ada miscall..argh..sentap lagi..tak pe tak pe...

Dengan muka tak mandi, tak gosok gigi (sangatlah tak senonoh) terus online facebook, check akaun CIMB...motif??? mane lah tahu tiba-tiba CIMB masukkan duit berjuta-juta sempena besday aku....Berangan tak agak-agak lah kan?hahahha...tapi hampa..kecewa..huh!

Tengok kat FB, ramai yang dah wish besday..And orang tu juga..CISKEK! Wish besday tunang sendiri kat FB je..huh..sentap lagi....rasa macam nak bakar je FB tu..siyes masa tengah mandi duk pikir pasal nak bakar FB tu..hahaha..giler betul.

Merajuk 69 hari..hahahhaha...

Pastu pagi-pagi Mama call..bual-bual ngan Mama, tapi Mama langsung tak wish besday kat aku..selalu Mama yang akan jadi orang pertama atau kedua..Huh..sedih-sedih....kali kedua Mama call, aku cakap ngan Mama..

"Ma, nape Ma tak wish besday kat orang..mama lupa ke hari nie besday orang"...sob..sob..siyes nak nangis ok...terkeluar air mata..sedih-sedih..semakin dewasa semakin dilupakan...huhuhu...Merajuk ngan Mama juga..tak nak kawin..hahhaha...

2 comments:

  1. selamat hari jadi utk awk..semoga pjg umo & dimurahkan rezeki.. (:

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!