Wednesday, September 7, 2011

Raya Pertama DiRumah Mertua

Hari raya kedua..balik kampung encik suami di Batu Pahat Johor..
Perjalanan hampir 12jam campur dengan jem sikit..
Penat betul drive kat sebelah pemandu..lalalalala....

Sampai sana dah pukul 2.00 pagi ..tanpa bersalaman dengan mertua terus masuk bilik tidur...bertuah betul..erh, mak mertua aku tengah tidur la...hahahha..barang pun semua encik suami angkat sorang..aku zzzzz...

Pastu agak-agak la kan aku bangun pukul 11 pagi lebih..Dan Abah call pastu bebel aku kat rumah mertua pun bangun lambat..hahhaha.. Anak mertua aku tu lagi la..pukul 2 petang baru bangun..erh, laki aku la tu..hahhaha..

Petang tu bersamaan raya ketiga pergi rumah Pak Usu aku dekat Taman Miri, pergi kejap je pun ..sebab dah nak maghrib..Esoknya beraya ke rumah sedara mara encik suami dekat Ayer Hitam and Keluang... Yang bestnya masa dekat Ayer Hitam dapat makan durian banyak-banyak..Siap bawak balik lagi 3biji, pagi2 esoknya bangun tidur, ngadap durian lagi...sampai demam encik suami ku..hahaha..

Dah habis cerita...menarik tak pengalaman aku beraya di rumah mertua??*sigh*

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!