Wednesday, December 30, 2009

Hari yang amat murah rezeki

Hari nie rezeki aku sgtla murah..pagi2 mcm biase aku akan minum Alpha Lipid . WAJIB!!! pastu lam kol 9 lebih cam tu aku minum la Cocoa Collagen Power Plus(CCPP). Nie minuman baru aku try. sedap tau..Khasiat pun banyak. Tapi untuk wanita -wanita 20 tahun ke atas  jek erk..Lelaki xleh.Hanya WANITA!!! Aku saje jek nie sambil2 nak promote2 nie..hahahhha..nak share2 rahsia untuk kesihatan. Badan kan nak pakai lame..even lum kawen tetap kena jage gak..xkan lepas kawen, beranak baru sebuk2 nak cari itu ini nak jage badan...adooiiiii.....

Kringgg..kringgg..  Tuutttt...tuutttt..bunyik phone aku la..Kak Nur yang kol, mintak aku g amik makanan kat bawah (ofis lame) sebab dieorang de wat jamuan akhir tahun..ala2 gtu la lebih kurang..aku nie walaupun sgt kenyang sbb dah minum mcm2 air..sesungguhnye CCPP tu sgt mengenyangkan sampai mlm...aku xtipu...tapi aku ni kan pantang dengar name MAKANAN. Kenyang pun aku sumbat..tengok nie ape aku amik..




My feveret food Lontong & American Brownies Secret Recipe . and kat bawah nie lak Salad Buah-buahan yang dibuat oleh Kak Sue..sedappp
Dah siap mentapau aku bwk ler mknan tu balik ke tempat aku..sekali atas meja aku ade bungkusan nie lak..ape nie???

 
Mee goreng + bihun goreng + telur ....yang nie bodyguard beli utk aku...
Korang agak aku leh ke abeskan semua nie????hahhahaha tentulah boleh..aku nie kan memg pemakan..mee tu aku makan waktu luch lah..bukan makan sekali gus terus.

And..ade lagi..aku dapat souvienier nie dari Kak Nur..thank you Kak Nur...Lap You..
Semoga semua kawan-kawan aku dimurahkan rezeki. AMIN!!

1 comment:

  1. makan jer banyak..tp badan camtuh gak..aku jer nie makan sket ker tk makan ker..kembang lagik ado..huhuhu ciannn kt aku..hehehe!..sedap kan lontong ai masak..*puji dirik sendirik! souvienier cake box tuh aku nk promote gak kt ko ngan d gengs lain..aku pun dah terbau2 nasik minyak ko nie..leh arr order untuk majlis tuh nanti kan..nak beso kecik sume ado..;)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!