Friday, December 18, 2009

Malam semalam

Semalam aku kate nak stop memblog sbb nak tgk Boys Over Flower kan??tetibe aku dapat satu kol dari hp adik aku (amir)..tapi yang kol tu org lain..Die ckp adik aku jatuh motor kat Mex Highway...aku punye risau & gelabah...blur pun ade..orang tu suh amik motor adik aku kat tempat tu..aku xtau kat mane...Se7en lak balik kampung, kete pun xde..aku try kol kwn aku, tp die kat Alamanda ngan family die..so, aku xmau la kacau..Last2 aku kol Cab suh bawak g tempat tu..aku men ckp je lah kat driver cab tuh..last2 aku suh org yg kol tu ckp ngan driver cab tu..tengah dieorg duk ckp2 kat phone..terjumpe dah..hurm...
Terima Kasih sesangat kat abg tuh & family die sbb tolong jagekan moto adik aku tu..pastu aku ngan Shafiq rush to Klinik Kesihatan Putrajaya..sebab nak cari adik aku..tapi tempat tu dah tutup..hujan plak mulai turun..adusss..tension!!!Pastu aku g plak Hospital Putrajaya kat bahagian Kecemasan..aku cari kat depan tu, xade adik aku..so, aku decide tanye kat kaunter pendaftaran tuh same ade adik aku ade didaftarkan kat ctu ke x..kakak kaunter  tu...erm, makcik kot..die kate ade & suh aku tunggu kat luar..lame giler aku tunggu sampaki dekat 2 jam..ngantuk pun ade, nak terkucil lagi..giler bosannnnn...sempat g amik gambr nak letak kat blog..hahahahmuek aku yg kuar umah tanpa make up, tanpe bedak langsung..

aduhhhh..apesal la xkuar2..Orang lain yang masuk lambat dah kuar dah..ramai gak tau manusia kat Hospital memalam nie..mcm2 sakit ade..tu la, xmo minum Alpha Lipid..hahahha..suke ati aku jek erk..Yang bukan manusia pun mesti lagi ramai..kan hospital..hauhauahaah..........


aku g tanye lak kat akak makcik tu untuk kali kedua, baru die bg aku g cari kat bilik rawatan tu...
Mata aku meliar mencari..tup..jumpe seorang yg dikenali..amir ler...ngah duk kat kerusi ...tangan dah berbalut..sah2 dah patah nie..masuk nie kali ketiga tangan tu patah..kali nie kat bahagian bahu..hurm..dah jumpe die tu aku kuar la balik tunggu kat luar..lame gak pastu baru die dapat kuar..aduiuuiiii.
Apela nasib kan..selalu time2 Se7en or kete xade mesti ade sumthing yang jadi..ari tu motor die pecah tayar kat Sunway..nie jatuh motor lak..berangan ke adik aku tu sambil bawak motor..hurm..ntahla..

Gara-gara adik aku jatuh motor tu, family aku yang sepatutnye ari nie bertolak dari kelate..dah sampai cnie ngah subuh2 tadi time aku duk syok2 tdo..disebabkan Kakcik ade kunci so leh la dieorg masuk tanpa mengejutkan aku.Dan sebab tu jugak aku nie duk mengadap laptop berblogging pepagi buta nie..korang tahu x????ini adelah satu perbuatan yang amat buang tebiat di hari cuti kalo aku bgun se awal nie..hahaha..dan garagara ini jugak aku miss 1 episod Boys Over Flowers..huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!