Friday, December 18, 2009

Twilight - Edward Cullen

Nie dah lame punye criter..aku g tgk Twilight New Moon ari tu..sape yang belum tgk kena g tengok..memang best sesangat..lebih2 lagi dengan hero nye yang ensem tuh..Robert Pattison a.k.a. Edward Cullen...Ensem bangat....aku jadi addicted..tiap2 ari aku teringat kat Edward Cullen..tido..makan..mandi..seme ar aku buat..jadi angau..hahahha..sampai Se7en pun naik menyampah tengok aku..tiap2 minit duk sebut name Edward Cullen je..ouh..kenape kah aku jadi begini???? Se7en bagi aku tengok Twilight yang first supaya aku berubah hati suke kat Jacob..oh no no no..Jacb memang la baik..tapi x se hensem Edward Cullen..lagipun xmo la WereWolf..hahahah..aku dengan semangat nye  plak g mencari siri2 Twilight yg lain..aku jmpe buku tu kat Mph punye website..nanti aku nak g beli la Novel Twilight tu siri 3(Eclipse) & 4(Breaking Down)..xkire la mahal pun aku nak beli gak..Se7en...tolong belikan..hahahahakkkk




No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!