Tuesday, December 22, 2009

Selepas bercuti 4 hari..

Today..what a busy day...sangat penat kepala aku nieh berfikir..mata pun semak tengok all the documents atas meja..dua - dua meja aku conquer xkup lagi tuh tambah kat atas lantai..
haa..tu la sape suh ko cuti lame2 lagih??apesal x cuti sampai taun depan ajek??hahahha...suke atila...cuti aku kan banyak lagi,,,sibuk aje
adekah aku dah giler berdialog dengan diri sendiri..fuhhhh..ntahla..
Pengajaran : jangan cuti lama2..
aduuiiyyyaaa...sebenarnya keje aku xdelah jadi banyak sgt kalo bos aku xcuti..tp sebb bos aku pun cuti so xde org nak sign application yang aku dah siap proses tuh..bile die dah balik die sign sme, merane la aku nak estrak balik application tu..nak fax lagih..photostat lagi..then anta lagi by pos..argghhh...i need sumone to help me..patutkah???melampau2 betul permintaan aku nieh.padahal bukan selalu pun keje aku banyak..selalu rileks jek kan berfb..hahaha..padan muka aku,.
nie kat meja aku..

kat meja kedua yang telah di takluk oleh aku

nie yang kat lantai
Actually ade banyak lagik tau..tapi aku dah buat separuh..nie aku amik lepas rest gmbr nie..so, tinggal nie je lah..tp dikira banyak sgt la nie..xmasuk lagi application yang baru masuk ari ni..
Ape kes lak ngan kotak-kotak tu kan??nie salah anta dokumen la nie..seme nak anta kat aku..geram tul...patutnye aku yang jadik lawyer, bukan dieorg..hahahha..giler berlagak..lawyer buruk layak ar aku nie kan...
Tengah syok2 aku mengadap benda alah keje nie , bos kecik ku telah memanggil aku..suspen suspen...upenye die mahu memberitahu (skema gaban) markah utk SKT aku..yang pasti aku sangat2 berpuas hati dengan marks itu..more than 90+++++...more than last year punye marks..and he said
" do you happy with that"
and i said
" sure"
kalo aku jawab "tak", boleh x???melampau giler tamak ko nie minah...senget tul lah..apepun Syukran!!!

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!