Thursday, December 17, 2009

Malaysia 1-0 Vietnam

Congrats la yek buat Pasukan Bola Sepak Malaysia sebab dapat pingat emas lam Suka Sea, Laos..aku xde la menegok nye sangat sbb sebok mencari idea untuk blog aku nie, tp dah adik aku bukak, so aku pun same la tertengok..selebihnya aku dengar je la..mata duk memandang ke screen laptop nie hah..ape2 pun tahniah la jugak wat Zaquan sebab dah goalkan untuk Malaysia..Tak sia- sia aku memuja kehenseman pun..hensem lagi Se7en..hahahhaha..


Aku nie sebenarnye ngah menunggu call dr Se7en nie..td kejap aje katenye..ini dah kat sejam tak kol2 balik lg...minggu nie banyak tul mase aku nak memblog sbb Se7en balik kg,masalahnye idea lak xde..apekan daya..dah 2 hari aku duk mengadap laptop nie tp tetap xtau nak letak ape..ade banyak entry yang aku xmasukkan, tp aku pun xtau nak masukkan ke x..haahhah..aku nak rest jap la dri memblog nie jap yerk..sbb aku ngah nak menengok new korean series kat 8TV nieTajuknye Four Boys Flowers Boys Over Flowers.memang lawak ar citer nie..hahahahkakah


No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!