Sunday, April 24, 2011

Bride To Be : Lipat Kain! Silap! Lipat Kad

Siang tadi pergi ambil kad ngan banting. Memula ambil kad dulu..Kat Klang sinun..jauh betul...Kad aku tempah dekat Grazine.com. Kalau korang rasa nak tempat kad yang murah dalam kuantiti yang sedikit, leh lah korang cebukak website tu.

Pastu balik dari Klang baru pergi ambil banting..dekat je..kat Kajang..tapi dia punya perjalanan aku rasa lagi jauh dari nak pergi Klang tu.. Korang pernah pergi Saujana Impian? Haa..dekat situ lah..nama hebat..tapi ceruk gila..first time aku sampai sana..tempat yang aku membangun...ade McD, Tesco, Giant..erh..tetiba lak ter-promote tempat tu. Banting aku tempah dengan Love D Heart.

Balik-balik je rumah dengan semangatnya, lepas makan terus lipat kain..erh, ape kena nya asyik nak lipat kain..lipat kad lah.... Cuma ada 300 keping je..sikit je pun kan?? tapi agak penat lah sampai macam dah malas pastu main baling-baling kad..hahhaa...tak senonoh betul.

ni kad..yang dah siap dilipat.

ceteka nie ape??? haa..riben! pandai pun..nah amik seposen.

Inilah hasilnya....cantik tak???

Kad yang berwarna suram , bila diletak riben merah..sangatlah awesome okeh..sape nak angkat hidung cepat!!!!

Dalam this week or next week aku akan pos yep kad ni kepada mereka-mereka..Haa..mekeme-mekeme yang nak kad nie, leh ler bagi address...senang awok nak kirim ke pokcik posemen nanti.

Dan ini pulak bantingnya....


Contengan Tambahan : Kamuuuuu..thanks yep tolong lipat-lipat kad..nanti gaji kite makan PIJJA, saya belanja pakai duit gaji kamu yep...hehehhehehe

-24 April 2011-

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!