Monday, June 27, 2011

Buka Satu-Satu


Korang tahu apa nama kuih ni?
Haa.. Nilah kuih Jeniffer Lopez...Opss..Salah
Kuih Lapis..
Dulu masa zaman kecik-kecik, Mama aku suka sangat buat kuuih ni
And aku..sangatlah tak suka..
Walaupun kadang-kadang aku makan jugak..
Sebab kesian Mama buat penat-penat

Tapi style aku...
Before makan kuih nie, aku akan ceraikan dia satu-satu..
Pasti makan sikit-sikit..sekeping-sekeping
Agak-agak kalau macam dah tak boleh nak telan dah
aku buang ar ..
Jahat kan?

Tapi sekarang ni aku suka pulak makan kuih nie...
Teringin nak buat sendiri..
Tapi macam leceh je kan..
So, beli je lah

Pic credit to Google.

-27/06/2011-

1 comment:

  1. yeh, maybe can change the name to kuih lopez.

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!