Monday, June 13, 2011

Singgahsana Raja & Ratu Sehari

Memula idea pelamin yang aku nak ialah hitam putih
Tapi lepas discuss with the wedding planner, dia kata tak berapa sesuai..
So, aku serahkan pada dia je untuk design pelamin aku tu..
dan hasilnya...



Cantik tak??? Gabungan warna-warna manggis...
Diselitkan sedikit warna hitam sebab nak masukkan tema...
Masa ni tak pasang spotlight dan lampu2 lagi, so nampak macam ringkas aje..
tapi lepas pasang spotlight and lampu, bunga-bunga nampak mcm hidup ...
Aku suka sangat-sangat ngan pelamin nie..rasa macam tak puas je sanding atas nie..hehehee...
Ramai yang admire kat bantal tu termasuklah aku..ekekeke..

Thank you kepada Cik Tie dari Tie'h Seri Pengantin, Tanah Merah, Kelantan..

1 comment:

  1. wow santikkkk nya....menarikk...i like...kat mana tmpt butiknya ni yer...ade fbnya x my dear..?

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!