Sunday, June 19, 2011

Perubahan Selepas Berkahwin

Alhamdullilah..
hari nie adalah hari ke-20 bergelar seorang isteri...
Terima kasih, Allah....
kerana memberikan aku kesempatan untuk mengecapi kebahagiaan ini...

Secara puratanya..rasa macam banyak jugak perubahan yang berlaku dalam hidup aku..
Contohnya..sekarang nie aku dah rajin bangun pagi-pagi untuk masak breakfast..
Boleh dikatakan hampir tiap-tiap hari aku masak breakfast..
Tapi..bukan untuk makan terus..untuk Encik Suami bawak bekal..
Husband aku tak makan makanan berat pagi2...dia cuma makan telur separuh masak je...
Kiranya aku pun bawak bekal sekali..save budget..hehheehe...

Tapi..tapi..tapi..sejak balik dari cuti nie belum sempat lagi nak kemas rumah sama-sama..
Memasing bz memanjang...Encik Suami wikend pun kerja..
Nie pun dia baru balik kerja dari semalam..
Syok tengah qada' tidur..hehehe..

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!