Monday, January 11, 2010

Begitu Kisahnya

Mak aiiii..lame betoi aku xpost any enrty kan??almost 2 weeks kot..aduiyyaaaiii..very the bz lah...korang ingat x entry aku last year yg aku HOT sgt tu ...kalo korang xbace lagi, klik cnie Hot..Hot..Hot. hahahha..actually aku dah dapat jawapan nye..
Upenye si akak tu guna name adik die..& alkisahnye name adik die tu memg sebijik ala2 name aku sebabnye die kate mak die tgk name tu lam magazine sekolah die..kan ke dah aku nie satu sekolah ngan die...dah tu die  tu senior..sah2 la name yg mak die tengok & amik bg kat adik die tu name aku..huihuhuhh,...mak cik nie pun, xde name len ke nak amik..kot ye jgn la amik sebijik2 ...letak la fazlyna dot dot ke, marlysaa dot dot dot ke..nie letak gak fadzlyana marlyssa...kan ke dah rupenye same ngan name aku tu..walaupun name aku Nur Fazlyna Marlyssa... ejaan marlyssa tu kan ke leh tukar..adussss....
Hoi..org len xbising pun banyak name same, ko bising lak..memang la..sebab namaku begitu berharga..hahahhahaha..suke ati aku la..

No comments:

Post a Comment

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!