Sunday, January 24, 2010

Reunion X-UPUM @ Seoul Garden


Dalam dilema2 tu, sampai gak menjejakkan kaki kat Seoul Garden tu..sekadar menemani Se7en tersayang tu..karang kalo aku xmahu pegi, adenye die merajuk2 manja plak..hahahah..
Actually this is the 1st time aku sampai kat cnie..Kiteorg sampai awal 30 jam..sebab jalan pun xjem, dari Putrajaya ke PJ, 30 minits only...thats y sampai awal. Xtau nak g mane jenjalan kat sekitar kawasan tu..sambil2 tu amik gmbr..hehehe..mcm xbiasa lak kan??hobi...

About 7.30 tuh baru dah ramai kengkawan Se7en yang sampai..mula la die meninggalkan aku keseorangan..sedihnya..dalam hati ckp menyesal aku ikut..duk umah lagi best...huuhhuhu...

Tapi bile dah masuk lam Seoul Garden tu, aku mahu ubah la perkataan menyesal tu..sebabnye dapat makan ala2 Korean gitu..SUKA !!! SUKA!!! SUKA!!!

Mari kite main masak-masak.hehehhehe..
Macam2 makanan ade kat cnie..yang paling aku suka UDANG..my feveret..Se7en dengan sengaja nya mahu berebut2 udang ngan aku..pdahal banyak lagi udang lain..huhuh..aku nie memang hantu udang, pantang betul nmpak udang...


See...mak aaaiiii..banyaknye ko makan iena..hehehe..itu bukan aku sorang lor..3 org punye mkn nie..tp mcm 10 org kan???kat cnie bufet bayar 40 hinggit sekepala..kalo korang ade 2 kepala, 80 hinggit yerk...makan puas2 sampai pengsan pun xpe..

Muke cam dah kekeyangan, tp still menguyah lagi..lagi2 la aku nie, dah jumpe feveret food, langsung xleh nak benti makan, padahal perut dah kenyang sangat dah..tp syg betul nak tinggalkan makanan tu..dalam batuk2 pun, 2 mangkuk aiskerim aku bedal...kalo mama aku nampak aku makan cam nie, free2 aje aku kena kutuk..hehehhe

Nie half of kengkawan Se7en yang turut serta dalam reunion nie..mereka2 adalah penuntut X-UPUM, batch bpe xtau  la...ade lagi yang xmasuk lam gambr.

Dan aku jugak of coz ler xmahu melepaskan peluang mengabadikan diri ku di tempat ini..khas utk masuk lam entry blog aku nie tau...

After makan2..lama gak la kiterong duk lam tu..sampai kul 11mlm cam tuh..nak tutup dah restoren tu..hihhihihi..apela..then kengkawan Se7en ajak ke bowling di MidValley..sebabkan bukan selalu pun kumpul ramai2 cam nie, sian lak kat Se7en, so aku ngan baik hatinya xkisah la ikut dieorg..aku ngan Se7en pun dah lame xberiadah2 begini..betul x sayang????

 
Gaya pemain amatur aje
Gaya Superman main bowling

Kiteorang main 2 games..itu pun mata aku cam dah nak tutup2 aje baling bola tuh..cehhh..padahal frust xdapat strike..malu nak ngaku lak erh..Bout kul 2 am baru le memasing membawa diri pulang..penat seh..tp enjoy gak la..thanks to Se7en sebab dengan tegasnya mahu aku menemani die ke reunion ini..padahal sampai kat tempat tu dah pun  aku ckp ngan Se7en mahu tunggu lam kete aje..aku bukannya mahu menyombong yep..tp aku nie sangat pemalu..hakshaks..thanks gak to Se7en frens kerana menegur & melayan aku dgn baik (macam lah dieorang bace blog aku)..aku nie memg xreti mahu menegur2 orang nie...sebab selama nie pun sosial life aku just ngan Se7en, my family & ofismate aje..itu pun xdela mesra sangat except team makan2 aku jek. lagipun se7en lagi senang aku mcm nie, sebabnya senang dikawal..xdelah die pening2 memikir mahu mengawal tingkah laku aku nie kalo aku sosial sangat...kan Se7en???kan kan??hehehhe

Kepada sesape yang belum penah g makan2 kat SEOUL GARDEN nie, aku syorkan..memang best..mcm2 seafood & desert ade , bayar RM40, makan sampai pengsan..Dan Se7en telah berjanji mahu membawa aku makan kat ctu lagi..SUKA! SUKA! SUKA!

4 comments:

  1. makan jek no 1..patutla ikut..hhehehe..
    die la org paling kuat mkn..tpi nasib baik comel..
    nnti kite pegi makan lagi kat situ k..tpi syg yg blanja..ble? ble? ble?

    ReplyDelete
  2. seronoknya dapat makan kat seoul garden..
    sedap2..

    ReplyDelete
  3. dah lama aku tak gie sana makan..dolu masa court kt kl..tiap2 tiap bulan lepas gaji..kami-kami beramai2 akan melepak di seoul nih..berjam2 duk dalam tuh..sampai sendat sengkak perut memasing..ekekeke

    ReplyDelete
  4. tu lah..rase malas giler nak bangun & balik..nak tido ctu ajek..ade satu tmpt lagi name D'Priok Pot Of Treasures..next time mahu ke sana.kat kelana jaya

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!