Monday, January 18, 2010

Best Vacation Moment Contest


Macam kena lak kan entry nie kan aku yg baru balik dr bercuti nie..cis..bercuti konon..padahal bape jam je berade kat sinun tuh...

First of all nak ckp kenape aku nak join contest..actually aku rase nie mmg yg sangat best vacation yg x dirancang...Actually that day, me & him just g wedding my ofismate kat simpang pulai perak..mase otw nak pegi, tetibe ternmpak lak signboard "Cameron Highlands"..terderik detik kat hati cam nak pg sane..lalu aku pun menyatakan hasrat ku itu kat Se7en..apesal ayat skema nie??abaikan la ayat2 aku tu..

After that wedding, we all ajak another ofismate g sekali, but dieorg xnak lak..so, kiteorg agak ragu2 la jugak nak ke sane memandangkan hari pun dah petang dah..ngah pk2 nak jenjalan kat ner, Se7en terus aje membelok ke Cameron..ahahhaha..ape lagi...aku suke ! :p

Sangat2 teruja sebab mcm xpecaye lak akan berada di Cameron Highlands pada hari tu..bersame Se7en lak tuh..bebetul rse cam mimpi..walaupun xbanyak tmpt yg pergi, but this is the best vacation ever for me...Just 2 hours trip....dulu mase kocik2 aku mmh selalu g sane..tp manelah ingat lagi dah zaman dolu2 tuh...hehheehe..bangun pagi esoknye, duk pikir betul ke aku pg Cameron semalam..hhuhuhuuh...meh le tgk2 gmbr aku di sane yerk.


kalo korang nak gak join Best Vacation Moment Contest nie sile2 ke blog Zara & Family's Blog.

Meh tgk syarat2 nye :
1. Letak banner contest pada entry masing2. Jangan lupe link balik banner tersebut pada entry contest ni ye..Penyertaan akan disqualified jika tiada link semula.

2. Hanya satu destinasi percutian yang dibenarkan untuk setiap peserta. Maksudnya.. kalau anda seorang yang kaki jalan, pilihla salah satu tempat sahaja untuk masuk contest ini ok..

3. Maksimum 3 keping gambar dibenarkan untuk contest ini. Jadi, pandai2 la pilih gambar yang paling menarik untuk disertakan di dalam entry masing2..=D

4. Ceritakan juga serba sedikit tentang percutian anda itu dan nyatakan mengapa percutian tersebut menjadi antara best moment dalam hidup anda

5. Tempat dan tarikh percutian adalah tidak terhad. maksudnya, tidak kire bila masa percutian itu diadakan, samada jauh atau dekat, dan walau bersama siapa jua anda bercuti tetap mama terima..=))

5. Digalakkan untuk menjadi follower mama

6. Digalakkan untuk menyenaraikan blog ini dalam bloglist anda

7. Untuk setiap penyertaan, sila tinggalkan komen anda di entry ini..mama Zara akan segera menerjah dan meninggalkan jejak di entry contest masing2..
8. Tarikh tutup penyertaan: 25 Januari 2010

Saye mahu jadi follower Zara & Family's Blog

Dan also dah letak link list Zara & Family's Blog kat my blog list keh.





Ape yang korang akan dapat kalo join contest nie??? Mama Zara cakap

-Hadiah yang ditawarkan tentulah cenderamata istimewa dari BALI untuk 2 orang pemenang
- Peserta2 yang menjadi follower mama juga berpeluang menerima hadiah saguhati melalui random selection/lucky draw..
 
 note ; sangat suke dengan name Zara

1 comment:

  1. Slm kenal..thanx join contest akak yek..sume lengkap..siap ade bukti jd follower n bloglist lagi..cemerlang..hehe

    nway, Zara kate die pon suka name akak fazlyna marlyssa ni..sweet sgt..=)

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!