Saturday, January 23, 2010

Dilema again...

Aku dalam dilema nie wei..tolongla aku..hhhhuhuuhuhu..sedihnya
Se7en ask me pegi Reunion kolej die..tp aku xtau mahu pegi ke tak...
selama nie reunion kolej aku ke sekolah aku ke pun aku xpenah pegi
sebab aku xsuke muncul ditengah2 manusia yang ramai
lagi la kalo manusia yang aku memang tak kenal.
aku xtau la mahu pegi ke x..
patut kah aku pegi..rase cam nyebok lak
tp bukan aku nak ikut..die yang ajak
weeeiiii..tolong la aku
reunion tu malam nie
aku takut xdapat sesuai kan diri di tengah2 manusia itu
lagi kalo die jumpe kengkawan lama
mesti aku terasa mcm xwujud aje
aduiiyyaaaiii
peninggggggggg
susah ati aku nie memikirkan benda nie
ape pendapat korang???

2 comments:

  1. oh....

    hi sis...

    tatau nak cakap apa...
    tapi klu iznie jadi sis la kan..iznie pun dilema...
    mybe tak pegi kot...malas la nak jumpe dgn org yg tak kenal nie...
    mybe juga pegi...buat jer muke selamber... lagipun ada dye yg akan lindungi kita kan...sebab dye yg ajak kita..so, kita duduk jer la ngan dye..bley jugak kenal2 ngan kawan2 dye... :)

    ReplyDelete
  2. thanks iznie..Sis dah pegi dah semalam..dah tu karang potpet2 lak die..tp seb bek , everythings going ok...walaupun agak kekok ckit...hhuhuhhu..his frens pun ade gak yg friendly ..so, xdelah rase cam alien..hehehhe

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!