Tuesday, January 12, 2010

Off Day

Ari nie aku xkeje...bukan malas ye...dah amik cuti dgn sah nye..tapi tetap dengan malasnye terpakse bgun pagi2..xdelah pagi sgt kot kul 10..hahhaha..siap2 to Midvalley..nak g amik stok SD 2 & Alpha Lipid..alone..ouh..sangat malas...lagi la plak terpakse jalan kaki turun kat bus stop bawah tu..penat giler..dah la pakai high heels ...sepe suruh kan??saje aku nak merasmikan handbag merah ku itu...so, sbb ade heels merah, aku pakai la..kan sedondon..but my suit not merah2 k..karang terjmpe lembu xlarat aku nak melarikan diri..

Seb bek dah penah beberape kali ke New Image opis nie..kalo x, maunye sesat..masuk2 je Midvalley, jmpe North Point, sebenarnye x la semudah itu nak jmpe..aku pusing2 gak..padahal bende tu depan mate aku jek...hahha..yela, selame nie kan pegi naik kete...Terjmpe ngan Nazelie...geng Alpha Lipid gak..suke2 jek jerit kat aku sombong erk..aku nie pemalu la sebenarnye..huuhuhuhu...

Ade something yg agak memalukan kat opis..aku g amik org len punye keratan number..ntah ape2 la aku nie..hahahha...akak tu dah tegur2 yg tu die punye number..mmg salah pun aku g amik number die..seb bek xde org len..alangkah memalukan nye..huhuhu..aku pun g amik number len la sbb die punye number lagipun utk payment by debit card...aku pakai cash jek..

Kebetulan kat ctue ade our King, Wan Hamidi..hahha..leh lak die cam aku yg xseberape wujud nie kat lam facebook..siap menyebut nickname ku lagik..he asking where is my husband working at..ouh..i`m not married yet..hahahahah..may be dioerg kat sane selalu nmpak aku ngan Se7en jek kan..so, they all call us as husband & wife..hahahha..nak wat cam ner..redha je lah...persoalan..aku ade nmpak cam somebody`s wife ke??alahai...arse cam tua lak aku nie..

Aku cari Nation wide kat MidValley tu, sgt la susah..berpusing2 sampai sesat aku nie..tnye pak polisi lagi..samapi lenguh2 kaki aku..upenye kat paking nun..apesal lah ko buat kat tmpat terpencil..pening aku...penat jenjalan , aku pekena Mc D Prosperity lah..ouh..enaknye...lame dah aku x jenjalan & makan sengsorang cam ari nie..aman jgak erk...jalan ikut kaki sendiri nak g mane..last2 sesat xjmpe jalan kuar ke train balik..hahahha..padan muke aku..

Semalam bile my fren tegur pasal heel aku yg kuning striking tuh, baru aku perasan yg tahun nie aku lebih meminati warne2 yg striking..betullah..baru aku menyedarinye..contohnye my yellow & red heels...my red handbag & i have 4 new red baju kurung...yg aku beli pade bulan yg same & wane lak seme same jek..red..erh..aku dah berubah angin agaknye..kalo dulu seboleh2 aku mahu cari yg wane pinky2 gtu...

Kalo ditengok kan gaye2 kasut aku tu, aku rase rak kasut aku tu macam nak runtuh dah...dah banyak sangat dah xtahu nak letak kat mane..aku nie lak jenis yg tahu membeli aje, memakainye tidak..lum masuk yg lam stor bersepah2 tu..need to buy another shoes rack just 4 my shoes only...aduiiyyaaaiii....ape dah..my mama pun smapi ckp, kalo kasut2 nie same saiz ngan die, die dah rembat dah..tapi kasut aku nie kocik ajo...saiz 4..kalo nak let go pun xtau ade org nak beli ke x..huhuhuhu...lagipun sayang ler..bek simpan ajek baut pekasam...

2 comments:

  1. beg merah utk dijual : RM500
    kasut Sembonia (Kuning+Krim) : RM200
    kasut Michelleto : RM150

    Harga boleh dirunding.. :P

    ReplyDelete
  2. eeehhhh..ngade la...xmo jual pun

    ReplyDelete

Silakan mengomen ye..tak kena makan pun!!